من یه شهریوری ام ... گيرم که باخته ام !!!

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

من یه شهریوری ام ... گيرم که باخته ام !!!

 

 

 

کسي جرات ندارد به من دست بزند ...


من یه شهریوری ام ... گيرم که باخته ام !!!


اما کسي جرات ندارد به من دست بزند يا از صفحه بازي بيرونم بيندازد،


شوخي نيست من شاه شطرنجم !!!


تخريب مي کنم آنچه را که نمي توانم باب ميلم بسازم...


آرزو طلب نميكنم، آرزو ميسازم... ...


لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ،


من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني ...


زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد !


زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند !


من زانو نمي زنم..

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت11:14---23 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند
پاسخ:فدات


atefeh
ساعت11:13---23 مرداد 1393
گاهــے حرفم را براے ناטּ ریزهـ هــاے حیاطماטּ میزنم…
شایـב…
گنجشڪًـاטּ بتواننـב هــضمشاטּ ڪًـننـב…
پاسخ:مرسی


saeedsingle
ساعت19:32---22 مرداد 1393

اینا همش چپرته
متولد هر ماهی و هر سالی هستی
برای کسی همه ی زندگیشی
و بهترینی برای دوستات

پاسخ:فداااااااااااات 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ] [ 18:24 ] [ شیرین عسل ] [ ]